Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.02.2009 17:39 - Бушизмите на Буш/храсталак/
Автор: antonov Категория: Политика   
Прочетен: 1812 Коментари: 0 Гласове:
0



Над цялата земя духа вятъра на войната и нашата съдба се намира в ръцета на най-влиятелния човек на планетата:Джордж У.Буш (George W. Bush).

Днес никой не може да мечтае за това нашите държави да се управляват от философи/както е мечтал Платон/,но би билов крайна сметка на мястото

на управниците да са хора със светли мисли в главата.

Възможно е да се влезе в сайта: www.bushisms.com, на който са събрани най-знамените изказвания на Буш.сред тях успях да намеря следните

фрази/без посочване на място и събитие/

                                                                        Умберто Еко

А ето и някой:

"Ако не започнем война,то рискуваме да я загубим"

 

"Окръжаващата среда не я застрашава замърсяването а мръсните въздух и вода"

 

"Трябваше да се попита:кой ме попита?Аз нямах възможност да попитам този,който ми зададе въпроса!А за Кактв въпрос става дума?"

 

"Предполага,че ако Вие сте действително уверен в това за което говорите,на мен ще ми бъде по-лесно да Ви отговоря.Аз не мога да Ви отговоря"

 

"Жената,която е знаела,че имам дислексия.Как може да знае като аз никога не съм се срещал с нея"

 

"За незаконността на нашите действия трябва да се говори така сякаш ги няма"

 

"Предполагам,че ние стоим на пътя на още по-голяма свобода и демокрация от който ние не можем да свърнем.Но всичико е възможно"

 

"Аз искам да съхраня изпълнителната власт не само за мен но и за моите предшесвеници"

 

"Ние сме готови да работим и с двете страни за да намалим  терора до ниво премливо и за двете страни.

 

Най-великото постижение на Америка _всеки е длъжен да гласува.

 

Ние искаме всеки който може да намери работа да е способен да си намери работа.

 

Крайно важно е да се разбере,е че ществуват повече търговски оношения отколкото търговия.

 

Откровено казано учителите са единствената професия,представителите на която преподават

на нашите деца.

 

Природния газ е полусферичен.На мене ми харесва това,че е полусферичен в природата и като

такъв можем да го срещнем и у съседите.

 

Аз съм уверен,че хората и рибите могат да водят мирно съвместно съществуване.

 

Проблема на французите се зключава в това ,че нямат дума за антрепренетите/думата е френска/

 

При Вас също ли има негри?/въпрос към президента на Бразилия/

 

По-голямата част от импорните стоки постъпват в нас от колониите.

 

Аз разбирам,че вълненията в Близкия изток ще доведат до вълнения в целия регион.

 

     Със съкращения от подборката на Умберто Еко




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: antonov
Категория: Политика
Прочетен: 208283
Постинги: 57
Коментари: 133
Гласове: 274
Архив