Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.10.2007 23:02 - Кой е по-голям факир мистър Станишеф или Дейвид Копърфилд
Автор: antonov Категория: Политика   
Прочетен: 1937 Коментари: 2 Гласове:
0

Последна промяна: 14.10.2007 23:03


   Събрали се най-големите експерти по факирство в света и решили да
определят и дадат премия на най-големия жив факир в света.Умували,
спорили,карали се и най-накрая решили да дадат титлата:"Най-велик
жив факир на света" на Дейвид Копърфилд/бивш мъж на Клаудия Шифър
който  е специалист  по  криенето  и  изчезването  на  разни големи неща/.
   Отишла комисията при мистър Копърфилд и решили да го зарадват.
 -Поздравления  мистър Копърфилд.Нашата комисия реши,че Вие сте
наи-големия жив факир на света.
 -За съжаление не аз съм най-големия!-с тъга и тиха завист отговори
Дейвид.-Има и по- голем от мен!
 -И кой е този по-велик от Вас?-с интерес попитаха от комисията.
 -Казва се мистър Станишеф.-още повече се натъжи Копърфилд и продължи-
Мистър Станишеф направи така ,че да изчезне един ТИР /90м3/ с 20-доларови банкноти,които са си 3 000 000 000 долара или 4 300 000 000 лева
в местна валута.По-велик от него факир няма.Да се слави во век и веков
името му.Амин!  


Тагове:   Мистър,   факир,


Гласувай:
0



Спечели и ти от своя блог!
1. tangre - Хахахахаха. . . Нямам думи много ...
15.10.2007 00:37
Хахахахаха... Нямам думи много добре написано
цитирай
2. tangre - Ами не знам дали този постинг е точно ...
15.10.2007 00:37
Ами не знам дали този постинг е точно политически, но се чувствам длъжен да кажа поне на някого ( освен на познат ) какво разбрах наскоро. А то е накратко че ни мамят като ни продават продукти с изтекъл срок на годност.
Източникът ми ( между другото за него би било опасно да се знае кой е ) ме
осведоми с подробности как става това. Той работи във фирма за пакетиране на продукти - и е разказвал как са карали хората от персонала да подменят етикетите на козметика Нивеа със срок на годност изтекъл през 2001 година - и да слагат етикети, на които пише, че продуктите са с годност до 2008. Но не козметиката е най - големият проблем - в момента се подменят етикетите на цели партиди натурални сокове, шоколади ( особено тези с форма на Дядо Коледа ) както и на бебшки храни. Фирмата, в която източникът ми работи снабдява магазините Европа, Метро, Билла. Техниката на подмяна на етикетите е проста - с гъба натопена с препарат се маха старият етикет и се слага нов. Но въпреки всичко източникът ми ме уверява, че в магазин би познал кой етикет е оригинален и кой - не благодарение на това, че специално при тяхната фирма ( а има още много фирми ) новият етикет не е като старият - по - тъмен е, а не чисто бял. Но хората не следят дори за срока на годност, камо ли за състоянието на етикетите. Единствен сигурен вариант е когато срокът на годност е отпечатан с релефен печат върху кутията на консерва. На вепрос дали се продават одни стоки източникът ми отговаря, че дълбоко се замисля... А на нас ни остава да бъдем внимателни.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: antonov
Категория: Политика
Прочетен: 209219
Постинги: 57
Коментари: 133
Гласове: 274
Архив